ВІТАЮ ВАС, ДОРОГІ МОЇ УЧНІ.

ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ З МОЇХ ПРЕДМЕТІВ НА ЦЕЙ ТИЖДЕНЬ З  19 ПО  23 КВІТНЯ 2021р.

ВИКОНАНІ РОБОТИ ПЕРЕСИЛАЙТЕ НА МОЮ АДРЕСУ gavrilova.lybov2016@gmail.com 

НАГАДУЮ, ЩО РОБОТИ ПРИЙМАЮТЬСЯ 

на протязі робочого тижня. Оцінки в електронний журнал виставлятимуться  щосуботи 

За вказанним посиланням ми будемо з вами працювати в ZOOM за часом, який буде вказанно додатково для кожного класу  

https://us05web.zoom.us/j/7625505741?pwd=QXBqcFphN25rbFNCNDl5K1BXK0RTUT09

Идентификатор конференции: 762 550 5741

Код доступа: czHhp1

Прохання входити в систему тільки під власним прізвищем, наприклад: Іванов Іван 6-А. Слідкуйте за інформацією

ВЕЛИКЕ ПРОХАННЯ  ЧІТКО ВКАЗУВАТИ ЧИСЛО, ПРІЗВИЩЕ ТА ПРЕДМЕТ

   

П’ЯТНИЦЯ 22 КВІТНЯ

10-А  ІСТОРЯ УКРАЇНИ

Користуючись посиланням https://www.youtube.com/watch?v=XkVfGxFZyj0 дайте відповідь на питання:

1.Перелічте загальні риси та особливості політичних процесів.

2. Які наслідки мала репресивна політика сталінського режиму на подальший розвиток історії 

ЕТИКА, 5-А, 5-Б КЛАС

Контрольна робота

1. Відчуття цілковитого задоволення життям, відчуття глибокого вдоволення й безмежної радості – це…а) повага,       б) щастя,     в) характер.

2. Усвідомлення людиною свого значення – це…а) совість,   б) сором,   в) гідність.

3. Що називають внутрішнім голосом людини?

4. Людина, яка завжди поступає відповідно до веління своєї совісті – це…

а) сумлінна людина;   б) хитра людина;   в) брехлива людина.

5. Чи є совість важливою якістю людини? Чому?

6. Гостра суперечка, що супроводжується взаємними докорами, образами – це…

а) сварка,     б) конфлікт,    в) байдужість.

7. Ставлення до кого-небудь, яке виникає на основі віри в чиюсь правоту, чесність, щирість – це…  а) дружба,   б) довіра,   в) товаришування.

8. Сумлінна людина має зобовязання в першу чергу…

а) перед друзями;   б) перед ворогами;   в) перед собою.

9. Чи можна вважати сумлінною ту людину, яка не знає сорому? Чому?

Товариш – це…

10. Як ви думаєте, чи важлива дружба у житті? Поясніть, чому?

11. Яких правил потрібно дотримуватись, щоб уникнути сварок та конфліктів?

12. Напишіть невеличке висловлювання на тему: «Моя сімя – найбільше багатство у світі» (5-6 речень).

 

9-А, 9-Б  КЛАС  ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ

ТЕМА: МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ НАПРИКІНЦІ ХІХ- НА ПОЧ.ХХ СТ.

Сьогодні на уроці ми навчимося розрізняти на історичній карті колоніальні володіння та сфери впливу колоніальний держав, країни Троїстого союзу та Антанти, характеризувати основні тенденції міжнародних відносин у другій половині 19 – початку 20 ст, пояснювати причини міжнародних криз і збройних конфліктів початку 20 ст.,створення військово-політичних блоків,визначати наслідки боротьби європейських держав за переділ світу, пояснити поняття «військово-політичний союз», «гонка озброєнь»,

Подивіться відео урок за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=1OOQ5MHyvgw&ab_channel=MONUKRAINE

Словничок.Запамятайте!

Військово-політичний союз (блок) - союз або угода держав з метою спільних дій для досягнення політичних, економічних і військових цілей.

Троїстий союз - військово-політичний блок Німецької імперії, Австро-Угор-ської імперії та Королівства Італія, який утворився в 1879-1882 рр. і був спря­мований проти Французької республіки, Російської імперії та Великої Британії.

Антанта (з фр. згода) — військово-політичний союз Великої Британії, Франції та Росії, який сформувався впродовж 1904-1907 рр. для боротьби з Троїстим союзом.

Дайте відповіді на питання:

1.      Чому провідні країни світу вели боротьбу за володіння колоніями? Який конти­нент був епіцентром  цієї  боротьби?

2.                Які  статистичні  дані   Ви можете навести на підтвердження думки, що на початок ХХ ст. провідні  колоніальні  держави завершили територіальний  поділ  світу?

 

 СЕРЕДА 21 КВІТНЯ

    11-А КЛАС  ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ 

В'єтна́мська війна́  (1959—1975)  війна між комуністичним Північним В'єтнамом (підтримуваним СРСР та КНР) і Південним В'єтнамом (підтримуваним США, Австралією, Новою ЗеландієюПівденною Кореєю тощо)

Написати твір - роздум «Війна у В’єтнамі: однин з «гарячих» вогнищ холодної війни».

              11-А КЛАС ІСТОРІЯ УКРАЇНИ 

ТЕСТИ ДО ТЕМИ: «Вихід незалежної України на міжнародну арену»

1.Що таке державотворчий процес?

2. Позначте, як називається набуття державою незалежності та самостійності у внутрішній та зовнішній політиці:

А  універсал; Б  суверенітет; В  гласність; Г  декларація.

3.Верховна Рада затвердила Державний Прапор України в:

А  листопаді 1991 р.; Б  грудні 1991 р.; В  січні 1992 р.; Г  лютому 1992 р.

4.Верховна Рада УРСР прийняла закон «Про мови в УРСР» у:

А  липні 1989 р.;Б  вересні 1989 р.;В  жовтні 1989 р.;Г  березні 1990 р.

5. Тризуб як малий Державний герб і головний елемент майбутнього великого Державного герба України був затверджений Верховною Радою у:

а) лютому 1992 р.; б) лютому 1991 р.

6. «Тіньова» економіка , яка в другій половині 1990-х рр., за оцінками фахівців,»…гальмувала не тільки ринкові реформи, а й вкладання іноземними інвесторами капіталів в Україну» Спростуйте, або підтвердіть дану думку.

7. Національна валюта – гривня була запроваджена у:

а) 1991 р.; б) 1992 р.; в) 1996 р

8.Державами, які першими визнали незалежність України після референдуму 1 грудня 1991 р., були:

а) Польща; б) Канада; в) Угорщина; г) Грузія; д) Латвія; е) Литва; ж) Латвія; и) Болгарія

9. Законом "Про державний кордон України" (від 4 листопада 1991 р.) визначено:

а) сталий кордон СРСР на території України, яка межувала з Польщею, Словаччиною, Угорщиною, Румунією;

б) адміністративний кордон з союзними республіками – Росією, Білорусією та Молдовою;

в) недоторканність кордонів;

г) порядок охорони та правила переходу кордонів.

10. Громадянство (відповідно до закону "Про громадянство України" від 8 жовтня 1991 р.) надавалось усім, хто:

а) проживав на території республіки;

б) не був на момент набуття чинності закону громадянином інших держав;

в) не заперечував проти отримання громадянства України;

г) бажав отримати подвійне громадянство.

11. Концепція оборони й розбудови Збройних сил України, прийнята Верховною Радою в серпні 1991 р., визначила її прагнення до набуття військового статусу:

а) нейтральної, без’ядерної, позаблокової держави;

б) нейтральної, ядерної, позаблокової держави;

в) без’ядерної держави, яка прагне вступити в НАТО;

г) держави ядерної, яка входить до військового блоку країн СНД.

12.Декларація прав національностей України (1991 р.) та Закон "Про національні меншини в Україні" (1991 р.):

а) визначають виняткове становище у державі корінної нації;

б) гарантують усім народам рівні права;

в) гарантують право на вільний рівноправний розвиток поряд зукраїнцями, росіянам, полякам та ін.

13.Прочитайте уривок з документа, дайте відповідь на запитання.

Витяг із статистичних даних про рівень життя в Україні, опублікованих в «Урядовому кур'єрі» 23 березня 1993 р.

«...- В 1992 р. поточне споживання знизилося до рівня кінця 50-х років, коли на душу населення припадало до 38 кг м'яса, а витрати на їжу в сімейному бюджеті були 70 - 75%. За цих умов сім'я в середньому мала можливість витрачати на всі інші потреби лише 25 - 30% усього бюджету.

Для порівняння: в 1992 р. в США питома вага витрат на продовольство у загальній масі грошових доходів населення становила 18 - 20%. - На початку 1993 р. середньомісячний прибуток на душу населення становив (у доларах США) - в Україні - 15, Сербії - 40, Польщі - 150, Туреччині - 300, Словенії - 400, Португалії - 500, США - 1500...»

Запитання:

Чим, на вашу думку, можна пояснити такий низький рівень життя в Україні в першій половині 90-х років?

        9-Б ПРАВОЗНАВСТВО

ТЕМА УРОКУ: ПРАЦЯ НЕПОВНОЛІТНІХ. ПРАВО НА ПРАЦЮ В УКРАЇНІ

ВИВЧАЮЧИ ЦЮ ТЕМУ МИ ЗМОЖЕМО пояснити  юридичний зміст права на працю в Україні, визначити шляхи пошуку роботи та оцінити їх ефективність; навчити дітей за зразком складати резюме для працевлаштування;розвивати вміння учнів моделювати ситуації, працювати з нормативними документами; виховувати повагу  до праці та розуміння важливості праці для людини.

Уважно подивіться відео урок за наданим посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=VMjOE5ljz2E&ab_channel=%D0%9A%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D0%BB402

Вчитель: А зараз давайте перевіримо як ви засвоїли знання на уроці: я зачитую запитання, а ви даєте відповідь:

1)    Документ, який отримує кожен громадянин у певному віці, що посвідчує його особу

2)    Яку довідку має надати неповнолітня особа при прийомі на роботу?

3)    Її отримує кожен працюючий громадянин щомісяця.

4)    Вона зробила з мавпи людину.

5)    Перше слово нормативного акту, який регулює трудові відносини.

6)    Документ, у якому передбачаються умови праці, розмір заробітної праці, час виходу на роботу, посада

7)    Документ, який при працевлаштуванні на роботу має надати повноліття особа після закінчення вищого навчального закладу.

8)    Документ, який є головним посвідченням особи до 14-річного віку – Свідоцтво про …

9)    Навчальний заклад, після закінчення якого людина отримує Свідоцтво про базову середню освіту)

10)                   Яка книга містить відомості про місце роботи?

11)                   Одна із підстав для розірвання трудового договору роботодавцем.

12)                   У які дні, крім вихідних, працівник звільняється від виконання своїх посадових обов’язків?

13)                   Яка умова є необхідною для отримання достойної роботи у дорослому життя?

14)                   40 год на тиждень (8 год на добу) для дорослої людини в Україні  - це …

15)                   У який час забороняється залучати до роботи неповнолітніх працівників?

16)                   Що має написати претендент на робоче місце?

  

ВІВТОРОК   20 КВІТНЯ

                        9-А ТА 9-Б КЛАСИ  ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

Тема урокуОсобливості розвитку культурного життя. Література та видавнича справа.

Після цього уроку ви зможете: характеризувати вплив процесів модернізації на суспільно-культурне життя українців; український професійний театр та його діячів;изначати особливості розвитку культурного життя; причини і наслідки змін, що відбулися у сфері культури; висловлювати судження щодо діяльності М. Садовського, М. Пимоненка, М. Лисенка; пояснювати й застосовувати терміни і поняття: «реалізм», «український модерн».

Робота з історичними джерелами

• Опрацювати тексти і відповісти на запитання.

УРИВОК 1. «Уривок з листа Михайла Старицького до Івана Франка»

«Від 1863 по 1871 рр. і від 1876 до 1881 рр. були страшенні утиски і цензурні, і поліцейські, і жандармські: мало не щоденні труси, арешти, тюрми, висилки до Сибіру і навіть шибениці... так при таких обставинах доводилося працювати: і не було де шукати ні правди, ні підмоги, тільки невелике коло українських літераторів та щирої молоді підтримувало мене, іноді чужі люди промовляли слово ласкаве чи ставали попліч життя, а найбільше невгавна жадоба... власної думки.

...До 1872 року було заборонено цілком у Росії наше слово: ми вимушені були співати у концертах народні пісні на французькій мові... Отож з 1872 року розрішено було український приватний спектакль: з того часу я взявся й до сцени... Склалося в Києві Товариство сценічних аматорів, і я став на чолі його режисером і постатчиком п’єс...

Указом 1876 року українська мова була цілком заборонена... А з 1881 року знову стала дозволеною, хоч і тяжкими обставинами, рідна сцена, і я з гарячою вірою завзявся постачати до неї, а потім з 1883 року і сам став на чолі трупи, поклавши на її розвиток усю свою спадщину...»

Запитання

1. Проаналізуйте умови, за яких розвивався український театр другої половини XIX ст.

2. Хто такий Михайло Старицький? Яку роль він відіграв у розвитку українського театру?

УРИВОК 2. К. Станіславський про українських акторів

«Такі українські актори, як Кропивницький, Заньковецька, Саксаганський, Садовський, — блискуча плеяда майстрів української сцени, які ввійшли золотими літерами на скрижалі світового мистецтва й нічим не поступаються знаменитим Щепкіним, Мочаловим, Соловйовим, Недєліним. Той, хто бачив гру українських акторів, зберіг світлу пам’ять про них на все життя».

Запитання

• Який внесок зробили в розвиток українського театру актори,прізвища яких згадано в документі?

 

11-А КЛАС ЕКОНОМІКА. КОНТРОЛЬНА РОБОТА

І рівень

1. Економіка як наука вивчає:

А особливість сприйняття людиною навколишньої реальності

Б політичну систему й політичне   життя  суспільства

В розв’язання  глобальних  екологічних проблем

Г виробничі  відносини, що  складаються  між людьми у процесі  відтворення  матеріальних благ і послуг

2. Економічні потреби — це:

А потреби, які  можуть бути задоволені шляхом споживання   товарів   або  послуг

Б блага, які  необхідні   людині

В речі та послуги, які  людина  може   придбати на обмежен   іресурси

Г природні   ресурси, капітал і праця

3. Укажіть рисунок, на якому зображений засіб праці.


4. Укажіть  критерій   розмежування  типів  економічних систем.

А рівень  добробуту  членів  суспільства

Б тип координації та управління  економічними  діями  суб’єктів

В форми   організації  виробництва

Г форми    політико-адміністративного устрою

5. Величиною пропозиції  називається:

А конкретна   кількість товару, запропонованана ринку на даний момент за данною   ціною

Б кількість товару, яку споживачі   готові    придбати на даний момент за данною  ціною

В сукупність  усіх   товарівна ринку, що підлягають  реалізації

Г забезпече  не  грішми  бажання   покупця  придбати  необхідний  товар

ІІ рівень

6. Масло завод  випускав 60 000 кг масла на місяць за ціною 40 грн за кілограм. Після  підвищення  ціни до 55 грн за 1 кг завод став виробляти 80 000 кг масла на місяць. На скільки  від  сотків  збільшилась або  зменшилась  продуктивність  праці, якщо  кількість  працівників  на заводі не змінилась?

А зменшилася на 15 %                           Б збільшилася на 20 %

В збільшилася на 33 %                           Г зменшилася на 33 %

ІІІ рівень

7. Дарина працювала  кіоскер  оміз  заробітною платою 12 000 грн на рік. Після  вступу до коледжу (оплата за навчання становить 2500 грн за семестр) вона відмовилася  від  роботи в кіоску. Обчисліть, чому  дорівнює альтернативна вартість вибору   дівчини за рік.

IVрівень

8. Попит на товар заданий функцією   QD= 600  2P, а функція  пропозиції описана  рівнянням


QPS= 300 + 4, де — ціна за одиницю товару (грн).

1)    Визначте   ціну  ринкової  рівноваги й рівноважну  кількість товару.

 

2)    Розрахуйте величину дефіциту товару при ціні 30 грнза одиницю й величину надлишку при ціні 80 грнза одиницю.

3) Побудуйте  графіки   попиту та пропозиції  відповідно до заданих  функцій.

4) Покажіть  графічне  розв’язання  завдань 1) і 2).

 

8-Б  ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ 

ТЕМА УРОКУ: «Освічений абсолютизм. Реформи Марії-Терезії. Йосип ІІ. Фрідріх ІІ. Катерина ІІ.

Міні-конспект .

Освічений абсолютизм- політика в деяких монархічних державах. Її змістом було знищення або перетворення «згори» найбільш застарілих феодальних порядків. Монархи, які здійснювали цю політику ,зображували своє правління як союз королів та філософів.

Риси освіченого абсолютизму

ü Віротерпимість.

ü Поширення освіти, науки, мистецтва.

ü Меркантилізм(економічна політика ,що полягала в активному втручанні державної влади в господарське життя країни)

ü Ліквідація феодальних наслідків.

ü Секуляризація церковних земель.

Реформи:

Марія –Терезія(1740-1780)

Йосиф ІІ (1780-1790)

·       Створення нових, нестанових органів влади.

·       У руки держави перейшло стягування податків.

·       Податкові пільги дворян і духовенства було скасовано.

·       Вперше в історії країни було проведено перепис населення і земельних володінь.

·       Панщину скорочено до трьох днів на тиждень.

·       Сформоване нове військо.

·       Виникла система освіти-від сільських шкіл до університетів.

·       Встановив рівність підданих перед законом, незалежно від їхньої станової приналежності.

·       Оголошено віротерпимість(припинилося переслідування протестантів і зневажання православної церкви).

·       Запровадив обов’язкову безкоштовну початкову освіту для народу.

·       Звільнив селян від особистої залежності, проте зберіг їх повинності.

Фрідріх ІІ

(1740-1786)

v Обмежив панщину   і не дозволяв дворянам зганяти селян із землі.ВПруссіїбуло введено свободу друку та віросповідання.

v Сприяв створенню нових мануфактур і банків,прокладанню нових доріг,забудові міст. Чисельність прусської армії зросла до 150 тис. чоловік.Король отримав прозвання «фельдфебель на троні».

v Запровадив загальну початкову освіту  і налагодив професійне навчання ремесел,торгівлі,державної служби та ведення сільського господарства.

ЗАВДАННЯ ДЛЯ ВИКОНАННЯ: Складіть історичний портрет Марії Терезії, Йосипа II, Фрідріха II, Катерини II (на вибір).


ХРИСТИЯНСЬКА ЕТИКА,  6-АКЛАС

Тема уроку: Світ добра

Добро – все, що виходить від Бога, благо; це все, що позитивно оцінюється Богом, що є важливим для людського життя, що дозволяє людині морально, розумово та духовно жити, зростати, бути щасливою, досягати гармонії і досконалості.

Подивіться  історію за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=PynjpciZzzk

 Виконайте завдання:  Щоб ми не забували як треба жити в добрі, давайте всі разом уявимо себе авторами книги «Добрі поради», і створимо книгу. Які б правила ви до неї вписали?

11-А КЛАС,  ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

Тема уроку: Роль України в розпаді СРСР. Міжнародне визнання

 Продивіться відео урок за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=ZdxNcFHDAWE&ab_channel=MONUKRAINE

Дайте відповідь на питання: Як проходив процес міжнародного визнання незалежності України?

             

ПОНЕДІЛОК 19 КВІТНЯ

             ХРИСТИЯНСЬКА ЕТИКА,  6-б КЛАС

Тема уроку: Світ добра

Добро – все, що виходить від Бога, благо; це все, що позитивно оцінюється Богом, що є важливим для людського життя, що дозволяє людині морально, розумово та духовно жити, зростати, бути щасливою, досягати гармонії і досконалості.

Подивіться  історію за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=PynjpciZzzk

 Виконайте завдання:  Щоб ми не забували як треба жити в добрі, давайте всі разом уявимо себе авторами книги «Добрі поради», і створимо книгу. Які б правила ви до неї вписали?

                 8-б КЛАС ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

Продивіться відео урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=wgC1dYnXE8A дайте відповідь на питання:

1.З яких кандидатур було обрано гетьма І.Скоропадського. Який зв'язок існував між Мазепою і Скоропадського? Який зв'язок існував між Мазепою і Скоропадським? Дайте характеристику І.Скоропадського за змістом відео уроку.

                                  10-А ІСТОРІЯ УКРАЇНИ  

Тема уроку: Культурне й релігійне життя на західно-українських теренах в умовах іноземного панування

Провідну роль у культурному житті західноукраїнських земель відігравала українська інтелігенція. У своїй діяльності вона прагнула розвивати «органічний сектор» українського суспільного життя — кооперацію, культурно-освітні товариства, українську школу, а також брати активну участь у національному русі. Особливо плідною була її робота з організації українського шкільництва, позаяк освітня політика держав, до яких належали українські землі, стала одним із засобів асиміляції українців. У Румунії українське шкільництво тривалий час було зовсім заборонене. Польща прийняла закон про утраквістичні школи. Політика Чехословаччини виявилася сприятливішою, проте з 1925 р. діяв закон, за яким українську мову вважали чужою, що спонукало населення до вивчення чеської мови як державної. Задовольнити потребу українців у середніх освітніх закладах спробувало товариство «Рідна школа», що до 1938 р. заснувало близько 40 гімназій, ліцеїв та професійно-технічних шкіл. Велику частину витрат на ці заходи покривали внески його членів, чисельність яких у тому ж 1938 р. перевершила 100 тис., та внески української діаспори у США й Канаді.

За посиланням https://www.youtube.com/watch?v=xHFeq4Pz9zk дайте відповідь на питання:

1.Яку роль в культурному житті західно-українських земель відігравала УГКЦ?

2.Хто такий А.Шептицький?Складіть історичний портрет цієї особистості

                  9-А ТА 9-Б КЛАСИ  ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

Тема уроку: Вплив процесів модернізації на суспільне та повсякденне життя

Опрацювавши матеріал підручника ми зможемо характеризувати вплив процесів модернізації на суспільно-культурне життя українців; діяльність університетів як основних центрів розвитку науки;визначати особливості розвитку культурного життя; причини і наслідки змін, що відбулися у сфері освіти, науки і культури;висловлювати судження щодо діяльності І. Пулюя, І. Мечникова, О. Потебні.

Робота з підручником

• Прочитати текст параграфу 36  про особливості розвитку української культури в середині XIX — на початку XX с  Опрацювати матеріал підручника про розвиток української науки і скласти таблицю.

Науковець

Галузь науки

Досягнення

           9-а ПРАВОЗНАВСТВО

ТЕМА УРОКУ: ПРАЦЯ НЕПОВНОЛІТНІХ.ПРАВО НА ПРАЦЮ В УКРАЇНІ

ВИВЧАЮЧИ ЦЮ ТЕМУ МИ ЗМОЖЕМО пояснити  юридичний зміст права на працю в Україні, визначити шляхи пошуку роботи та оцінити їх ефективність; навчити дітей за зразком складати резюме для працевлаштування;розвивати вміння учнів моделювати ситуації, працювати з нормативними документами; виховувати повагу  до праці та розуміння важливості праці для людини.

Уважно подивіться відео урок за наданим посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=VMjOE5ljz2E&ab_channel=%D0%9A%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D0%BB402

Вчитель: А зараз давайте перевіримо як ви засвоїли знання на уроці: я зачитую запитання, а ви даєте відповідь:

Вчитель: А зараз давайте перевіримо як ви засвоїли знання на уроці: я зачитую запитання, а ви даєте відповідь:

1.    Документ, який отримує кожен громадянин у певному віці, що посвідчує його особу

2.    Яку довідку має надати неповнолітня особа при прийомі на роботу?

3.    Її отримує кожен працюючий громадянин щомісяця.

4.    Вона зробила з мавпи людину.

5.    Перше слово нормативного акту, який регулює трудові відносини.

6.    Документ, у якому передбачаються умови праці, розмір заробітної праці, час виходу на роботу, посада

7.    Документ, який при працевлаштуванні на роботу має надати повноліття особа після закінчення вищого навчального закладу.

8.    Документ, який є головним посвідченням особи до 14-річного віку – Свідоцтво про …

9.    Навчальний заклад, після закінчення якого людина отримує Свідоцтво про базову середню освіту)

10.Яка книга містить відомості про місце роботи?

11.Одна із підстав для розірвання трудового договору роботодавцем.

12.У які дні, крім вихідних, працівник звільняється від виконання своїх посадових обов’язків?

13.Яка умова є необхідною для отримання достойної роботи у дорослому життя?

14. 40 год на тиждень (8 год на добу) для дорослої людини в Україні  - це … 
15.    У який час забороняється залучати до роботи неповнолітніх працівників?
16.    Що має написати претендент на робоче місце?

5-а та 5-6 класи історія 

Прочитати параграф 27, обрати на вибір один з винаходів 19-20 ст., описати його ретельно, користуючись дадатковим матеріалом




 

2 комментария:

  1. Этот комментарий был удален администратором блога.

    ОтветитьУдалить
  2. Мені шкода розмістити це в Інтернеті, але у мене немає вибору. Хіба я ніколи не вірив у любовні заклинання чи заклинання, поки не зустрів того фокусника, коли цього року відвідав свого друга в Нідерландах на діловому саміті. Я думав, що людина на ім’я доктор АЛАБА справді впливовий, і він може допомогти із заклинаннями, які повернуть загублених, закоханих та чарівні гроші, магію чи магію для хорошої роботи чи щастя. Зараз я щаслива. Я даю свідчення, тому що чоловік, за якого я хотів одружитися, залишив мене за 5 тижнів до весілля, і моє життя було перевернуто з ніг на голову, бо наші стосунки тривали 3 роки. Я дуже любив його, але його мати була проти нас і не мала добре оплачуваної роботи. Зустрівши цього чарівника, я розповів йому, що сталося, і пояснив йому ситуацію. Спочатку я вагався і був підозрілим, але просто спробував. І через два дні, коли я повернувся до Німеччини, мені зателефонував друг (нині чоловік), який прийшов до мене, і я вибачився, що все було домовлено з його матір’ю та родиною та отримав нову співбесіду, щоб одружитися. Я не повірив, бо доктор АЛАБА просто запитав моє ім’я та ім’я мого друга і все, що я хотів. Що ж, зараз ми щасливі у шлюбі і чекаємо на нашу маленьку дитину, а мій чоловік також має нову роботу, і наше життя стало набагато кращим. Його електронна пошта така: тепер ми щасливі у шлюбі та чекаємо на нашу маленьку дитину, а мій чоловік також має нову роботу, і наше життя стало набагато кращим. Його електронна пошта така: тепер ми щасливі у шлюбі та чекаємо на нашу маленьку дитину, а мій чоловік також має нову роботу, і наше життя стало набагато кращим. Його електронна адреса: dralaba3000@gmail.com Ви також можете надіслати йому WhatsApp на +2349071995123.

    ОтветитьУдалить